niedziela, 6 kwietnia 2014

Trzeci post należy do mnie! XD
Żeby nie przeciągać macie fakty o mnie
Imię : Agnieszka
Wzrost : 1,58
Rodzeństwo : Mam XD Dwóch braci.
Zwierzęta : Mam psa. .-.
Zainteresowania : Eee... granie na kompie, mangi, anime, słuchanie muzyki
Słucham : K-pop, J-pop, J-rock
YouTuberzy : reZi, Multi, pingwin, skkf, Blow, Bremu, Masterczułek, sheo, qusim, Madzia, iDelti, Jasiu, Mandzio, Husiek, vertez, rojo itp. chyba o nikim nie zapomniałam .-.
Ulubiony kolor : czarny, biały i wszystkie pastelowe XD
Lubię yuri i yaoi *-* XDD
I... to tyle chyba XD
Aha, jeszcze me zdjęcie .-.
Nie mam pojęcia po co, ale okej XD

3 komentarze:

  1. Mamy takie same ulubione kolory!
    Świetny pomysł na takiego bloga, bardzo oryginalny, nigdy takiego nie widziałam, przez co wydaje mi się świetny! :))
    Powodzenia w blogowaniu.

    Zapraszam na konkurs!
    http://monlly-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Zazdroszczę Ci wzrostu ja mam niestety 1.71 cm :/

    http://weronika-lifestyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie tu, będę częściej wpadać!
    Mam prośbę. Klikniesz w banner choies na moim blogu? jeśli to zrobisz to zareklamuję twój blog w następnej notce!
    + obserwujemy? (zacznij na pewno się odwdzięczę!)
    paula-paulka.blogspot.com
    :)

    OdpowiedzUsuń